طراحی دیوار پشت ال سی دی(تی وی روم)

طراحی دیوار پشت ال سی دی

  دیواری که ال سی دی روی آن نصب میشود از اجزا مهم در دکوراسیون منازل مسکونی و از جمله  نقاط کانونی خانه میباشد که باید مورد توجه قرار گیرید.لذا در طراحی آن باید دقت شود که هم زیبا و هم با سایر نقاط منزل همخوانی داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

 

 

دکور دیوار پشت ال سی دی میتواند به صورت کلاسیک یا مدرن باشد.سبک کلاسیک شامل استفاده از عناصر چوبی و گچ بری با ابزار های ظریف و کنده کاری و زمان اجرا و هزینه آن نیز به مراتب بیشتر میباشد.

برای این سبک  گاها از میزهای تلویزیون بزرگ و زیبا استفاده میشود که تلویزیون روی آن قرار گرفته یا به دیوار نصب میشود.در زیر چند نمونه از این سبک کارها را ببینید.

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

استفاده از کاغذ دیواری برای طراحی پشت ال سی دی

میتوان با استفاده از انواع کاغذ که در بازار وجود دارد و طرحی متناسب با سلیقه و دکور منزل خود را برای دیوار پشت ال سی دی انتخاب کنید و با هزینه ای اندک تنوعی خوب و زیبا به دیوار پشت ال سی دی بدهید

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

همچنین امروزه در بازار انواع مختلفی از کاغذ دیواری های سه بعدی وجود دارد که میتوانید از آنها برای تزیین دیوار پشت ال سی دی استفاده نمایید

 

طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم طراحی دکوراسیون داخلی تی وی روم

 

 

استفاده از کناف برای طراحی دیوار پشت ال سی دی

کناف برگه های نازک گچی است که میتوان آنها را به حجم ها و حالت های مختلف در آورد و به عنوان دکور از آنها استفاده کرد.امروزه به خاطر سهولت در اجرا،سبک بودن،قابلیت پوشش آن با رنگ و کاغذ استفاده فراوانی از کناف در دکوراسیون داخلی میشود.استفاده از کناف در دیوار پشت ال سی دی میتواند نتیجه ای بسیار خوشایند بوجود آورد و دیوار پشت ال سی دی را به یک نقطه کانونی قابل توجه در خانه تبدیل کند.

 استفاده از کناف برای طراحی دیوار پشت ال سی دی استفاده از کناف برای طراحی دیوار پشت ال سی دی

 

استفاده از ام دی اف برای طراحی دیوار پشت ال سی دی

ام دی اف سالهاست که به عنوان جز جدایی ناپذیر در دکوراسیون منزل استفاده میشود.بسیاری از آشپزخانه ها،ویتیرین ها و کمد ها با این متریال ساخته و مورد استفاده قرار میگیرد .ام دی اف در طرح ها و رنگ های متفاوت موجود میباشند و با داشتن یک طرح مناسب میتوانید یک دیوار بسیار زیبا برای پشت ال سی دی خود خلق کنید.

طراحی دیوار پشت ال سی دی

 

طراحی دیوار پشت ال سی دی

 

استفاده از سنگ های تزیینی برای دیوار پشت ال سی دی

امروز سنگ های تزیینی در دکوراسیون منزل بسیار مورد استفاده قرار میگیرند چون علاوه بر تنوع طرح و رنگ در صورتی که بصورت مناسب و اصولی استفاده و نصب شود زیبایی چشمگیری خواهد داشت.بخصوص بدلیل خاصیت فیزیکی این سنگ ها ترکیبشان با نور پردازی مناسب میتواند نتیجه را خاص تر و زیبا تر کند.

طراحی دیوار پشت ال سی دی

 

 

این متریال نیز در  طراحی پشت دیوار ال سی دی طرفداران زیادی دارد و از آنجا که در رنگ ها و طرحهای مختلف موجود میباشد میتوانید آنرا براحتی با دیگر اجزا دکوراسیون منزل ست کنید.

 

 

 

تزیین دیوار پشت ال سی دی با ایده های جالب

میتوان ترکیبی از مواردی که گفته شد را بصورت هنرمندانه در دیوار پشت ال سی دی استفاده کرد و محیطی خاص و دوست داشتنی را برای این بخش مهم از منزل بوجود آورد. همچنین میتوانید با کمی سلیقه شیوه ای نوین برای طراحی دیوار پشت ال سی دی در نظر بگیرید.به هرحال این خانه شماست و میتوانید هر کار خواستید با آن بکنید.

طراحی دیوار پشت ال سی دیطراحی دیوار پشت ال سی دیطراحی دیوار پشت ال سی دی

 

 

گروه بومچین با استفاده از هنر و ذوق متخصصین طراحی و اجرای دکوراسیون میتواند شما را در این زمینه یاری کند.کافیست عکس و ابعاد از محل مورد نظر را ارسال بفرمایید  تا مراحل طراحی سه بعدی انجام و بعد از تایید طرح آنرا با بهترین کیفیت  به اجرا در بیاوریم.